4 januari 2007

Jag förstår inte hur trött jag blivit, konstant. Vill bara sova hela tiden. Eller vill och vill... hum. Jag gör det rättare sagt. Kommer iaf. aldrig upp i tid. Höll på försova mig i morse igen.

Rapporten har vi kommir lite längre på iaf. något klokare vet jag ej.

Imorgon ska jag träffa syo och diskutera studieuppehåll. Jag vill, jag vill, jag vill! Har fått ett möte bokat för att åka som Au Pair men TOEFL testet har jag inte blivit något klokare på.

Det blev alliansen igår kväll och så blir det även ikväll. Ska själv spela. Mot Glimåkra. Måste vinna!

Fick reda på mitt tenta resultat idag. VG. Visst glad över att det gick bra med tanke på att det inte finns någon motivation i närheten av mig osv. Men är fruktansvärt arg över att jag kvitterade ut den förra tentan då jag fick ett poäng från VG. Hade jag fått VG där hade jag kunnat få VG i hela kursen men nu är det dessvärre kört. Hade varit mer lättade om jag "bara" hade fått G på denna tentan, då hade man iaf sluppit känna att jag faller för ett poäng och en dumdristighet genom att skriva på pappret. Kommer aldrig skriva på pappret om man är så nära ett högre betyg igen. Visst betygen spelar ingen direkt roll till att söka jobb osv. men för min egen skull spelar det roll. Jag vill känna att jag lyckas.

/Emelie

Kommentarer
Postat av: Marie

HÄRMIS!!! :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback