Blekinge

Var i Blekinge igår. Svårt att hitta när ingen hittar. Logiskt? Svårt att förstå väganvisningar för andra och somliga strejkade. En roande resa bara att ta sig dit. Väl framme firade vi Anders ena faster. Massa skit snack och bus med de söta barnen. Efter Blekinge turen begav vi oss till Anders storasyster och hennes sambo. Tv-spel, musik och mys. Massa skit snack och lurande av taxichaufför var kul:)  Kortfattat var gårdagen en trevlig dag.

Idag har jag och Anders varit fantastiskt duktiga och städat. Pantat och handlat. Vi är bra. Ska göra mig i ordning nu, snart kommer Fidde o hämtar mig o Diana. Vi ska till Jönssons först och lämna alla de där böckerna jag lånat och sen ska vi lira bandy. Anders darling ska inte med... wäää. Får se hur länge min nya bandyklubba kommer till att hålla:)

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback