Försäsongen är igång på allvar

Nu har äntligen försäsongsträningen dragit igång för fullt! Brottning i onsdes... och det blev några som inte mådde så bra... Idag har alla (tror jag, iaf mer eller mindre) ruggigt ont i armarna. Jag trodde tränaren skämta när han började snacka om armhävningar, man ack. Det var för oss samtliga (som även var på brottning att bita ihop. I tisdes var det styrka, igår vard et egenstyrka. Imorgon är det första passet på Björkvallen. Tydligen skulle det handla om kondition. På söndag är det löpning och på måndag är det egenträning. Så här rullar mitt schema på veckorna i ända. Varje dag, träning. Vore ju fasen om man inte skulle kunna bli lite vältränad!:)

Ska gå och flytta bilen och leta upp grusskorna till morgondagen. Tjo. Mitt "liv" är tillbaka.

Imorgon kväll blir det Bleinge.

Spännande o se vilken färg Malin ska färga mitt hår:)

Bye.

Kommentarer
Postat av: Sofie

För att förtydliga det hela: ida och louise är mina favorittjejer a la örebro och du och lina är mina favorittjejer a la världen! Love.

Postat av: Anonym

tur för dig!:)

2007-01-21 @ 15:28:19
URL: http://lillkarran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback