Helgen.

I fredes blev det träning innan förlovningsfesten. En mycket trevlig sådan. Det slutade med att innnan jag och Anders gick hem för att lägga oss bestämde att vi skulle ut och springa/åka inlines igår morse tillsammans, alla fyra. Men där var några som fortfarande sov. Så jag o Anders fick ge oss ut själva. Anders gav upp innan vi börjat springa så det hela slutade med att jag fick springa helt själv. =/

Igår kväll var halva Anders lag här. Kollade på fotboll, förfestade, käka o hade musiktävlingar. Dock slängde jag ut dem när jag behövde gå och lägga mig. Anledningen till varför jag behövde lägga mig tidigt var för attv i skulle åkt till Växjö idag och spelat SM. Men det hela blev inställt på grund av dåligt väder. Men men, det kund ejga ju inte veta igår.

Nu har vi i alla fall kommit upp. Käkat frukost. Väntar på att kusinen ska ringa så jag kan bege mig till henne.


Tänker på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback