Hum...

Vem är du?
Emelie. 19 år. Tränar en hel del. Sover annars eller äter.

Vad gör du om 10 år?
Bor i hus (ev. utomlands), sambo, barn, något djur, bra arbete som lärare, tränare för något fotbollslag, lycklig.

Favoritsak just nu:
Sängen. Skönt att få sova.

Med eller utan smink?
Oftast utan... fast börjar blir mer och mer med.

Spara eller slösa?
Jag vill hellre spara, men brukar slösa...

Högklackat eller lågsko?
Lågsko. Högklackat är ju vingligt...

Bilmärke just nu?
Volvo.

Pensionsparar du?
Nope.

Bästa ämnet i skolan?
Idrott eller matte.

Sämsta ämnet i skolan?
Språk.

Favoritmat:
Potatismos med hemmagjorde biffar och gråkorv.

Mysig hemmakväll eller partykväll på krogen?
Hemmakväll!

Pedant eller stöka?
Just nu stöka.

Långt eller kort hår?
Mellan?!.. eller långt.

Sommar eller vinter?
Båda har sin tjusning.

Blyg eller framåt?
Oftast framåt...

Klipper du dig regelbundet?
Nä, när det är risigt...

Färg i håret just nu?
Hum. blanidng av rött/blont/brunt. Ska färga det imorogn hade jag tänkt... så vi får se sen..

Höger eller vänsterhänt?
Högerhänt

Favoritsite?
aftonbladet.se

Favoritlåt just nu?
magaluf - orup.

Märken just nu:
bryr mig inte så mycket om märken så länge det är skönt...

Köpte jag senast:
mat...

Favoriter på TV:
simpsons, våra värsta år....

Romantiker?
Nja... kan vara om jag anstränger mig...

Samlar du på något?
Nej

Om du vann 10 miljoner, vad skulle du göra då?
Åka utomlands, spara och köpa hus.

Vad önskar du dig mest av allt just nu?
att försäsongen ska vara slut och att jag klarar att ta mig runt vasaloppet...

Kommentarer
Postat av: Sofie

ÄNNU mer du snott från sofie ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback