Malmö

Varit i Malmö idag. Hos tandläkaren, sista gången jag behövde gå dit. Yes! Sen gick jag till Borgarskolan för att se hur där såg ut. Träffade en del gamla lärare. berättade att jag höll på att utbilda mig till lärare, då blev de extas. De ville att jag skulle komma och praktisera hos dem och sa att de kunde se mig som en lärare med den pondusen jag har i ett klassrum. Alltid trevligt att höra.

Efter besöket på skolan gick jag och fönstershoppade. Har ju verkligen inga pengar. Suck. O ont i halsen har jag.

Stod om mig i Kristianstadsbladet idag har jag fått höra. Hum. Kan ju inte vara bra...!?

Ska sticka till Åhus senare ikväll för att göra några styrke-grejer.

Kanske leker med kusinen ikväll igen:)

Lekte med grannarna igår. Farligt:) Innebandy i deras hall och en söndersköten fot.

Hade tänkt lämna tillbaka böckerna med... pweu. Tack för lånet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback