sova... när?

Övertid, övertid, övertid... Hur myket får man egentligen jobba övertid...? Igår blev det ett 11 timmar långt arbetspass... och idag var det återigen dax för övertid. Dock bangade jag och C, åkte hem till mig och bakade;) Ikväll har det varit hudvårdsklass här hemma... man lär sig ngt nytt varje gång.. åh det där läppbalsamet gör läpparna blanka som is.


Imorgon ska jag ut och äta med min familj + en till.. sen blir det k-dagarna med L & S eller med kusinen...

Igår drog jag även hit A med hundar. galna var hundarna när jag körde i bilen. satte dem i kofferten med galler... och vips satt den lille i framsätet;) haha. så jäkla underbara. äntligen har min familj fått träffa dessa underbara varelser på ett lite närmre sätt;) Åh vad jag älskar dessa två underbart söta hundar. Och för den lille fins det inga som helst hämningar i regnet... det ska genas genom vattenpölarna direkt in i det höga gräset... allt för att bli så kladdigt som möjligt medans den store går runt pölarna och undviker det höga blöta gräset:) Piff och puff helt enkelt:)

på lördag kanske min bästis kommer och besöker mig och fina kristianstad.. åh vad jag saknat han! :) Världens finaste E!

känns som de senaste dagarna har gått i ett. har inte en lugn stund.. dukade a när C satt och åt. jag hade inte ens tid att vänta. det är sjukt.. inte alls bra... känenr mig så hemsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback