Tankar.

Åh... om jag bara hade vetat... tänk så mycket jag kunde gjort annorlunda... Shit vad jag ångrar mycket nu när jag verkligen förstår. Förstår hur du mår... I många bitar känner jag igen mig, andra är helt främmande och ofullständiga för mig... Jag finns här för dig vännen. Dag som natt. Jag vill bara krama om dig och berätta för dig hur mycket du verkligen betyder för mig. Vilken underbar människa du är.

Igår var jag och hämtade mamma o pappa... taskigt att de åkte utan mig till Turkiet;) jag vill med resa!!! Får se om A och jag tar en liten weekend resa..;) hoppas;)

Scan... scan... scan... hela sommaren lång.

Kalas, middagar... fullt upp.

Hyrde film och köpte en gigantisk godispåse till mig och A:s familj... mys;) =>illamående...

1209 personer var och såg när vi kryssade mot Mallbacken hemma på Vilan.

Kommentarer
Postat av: Marie

together with A again? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback