Varför nu höra av sig?

Åh vad jag blir arg, sur och ledsen. Du hade ett val. Du valde att ta steget ur mitt liv på ett horibelt sätt. Jag accepterade detta. Varför, varför? Varför skulle du höra av dig just idag? Och sättet du hör av dig på är vedervärdigt. Innehållet är skrämmande. Jag anser att du har gjort ditt val så lämna mig i fred. Jag stör inte dig längre. Vad det gäller innehållet så kan jag säga som så... du känner inte till sanningen, så därför anser jag inte att du kan uttala dig i detta ämne. Jag vet hur sanningen är så ge dig iväg. Du har redan svikit mig en gång ordentligt, du ska inte få göra det igen. Du valde att svika den fina vänskap vi hade... stick!

Efter S 21-årsfest blev det banken... missade bussen hem =// illa. Är iaf hemma nu. Väl är väll det?:)

2x50 årsfest idag. Artmade med L&S;) hade bara tänkt träna lite först.. om jag orkar och vill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback