YouTube

Nu är jag uppretad. Var inne på YouTube precis för att kolla in lite olika musikvideos etc. Vad jag fick se var filmer med oskyldiga människor på. Det är som en kompis sa till mig som jag tog foto på; "Gud nåde dig om denna bild hamnar på internet för idag vet man inte vad folk gör med bilderna". Jag tog inte detta på speciellt stort allvar. Jag lägger dock inte ut några bilder på nätet så därför brydde jag mig inte så mycket om det. Men nu förstår jag verkligen vad hon menade. Jag blev riktigt upprörd när jag såg några som jag kände igen. Hur patetiska är inte människorna som har satt ihop dessa klippen? Hur tillåts de bara att ligga kvar? Nästa gång är det kanske jag eller någon annan i min närhet som är med i dessa filmerna!? Förjäkligt! Oavsett vem som är med i dessa filmerna, så kan det inte vara speciellt kul att se sig själv där. Så snälla ni som gjort dem; ta bort! Det är till största sannolikhet avundsjuka som leder till detta beteende. Var ska världen sluta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback