Fotbollslördag

Min kära målvaktskollegea skötte sig mycket utmärkt idag i målet. Det blev en fin vinst med 3-0 som jag fick beskåda från avbytarbänken sorgligt nog. Jag hoppas min kära kollegea har fått blodad tand och vill tillbaka och konkurrera.

Ikväll blev det inflyttningsfest hos min kära au:are. Det blev sovrummet för mig och de flesta killarna tillsammans med fotbollen. Vilken absurd avslutning av matchen... men men. Det hemska är att dessa dumdristiga människor kallar sig supportrar... illa, de borde kalla sig själva hulliganer så som den stora delen av befolkningen gör. Men hur dumma är danskarna som applåderar killen som springer in och gör målet!? Hemskt... tacka vet jag damfotboll (ta i trä)... där händer inte sådana här befänga saker. Blev en sväng bortom det andra gänget cokså innan jag valde att bege mig hem. Nu sitter jag här. Är på väg att slänga mig i sängen.. (vilket somliga andra också borde göra... eller...? hur måddes det i trappen egentligen för ett par timmar sedan???) Imorgon är det match borta mot Gautiod.

Natti!


(Jag vill jag vill jag vill så gärna.... bara så lite... snälla!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback