vill inte mer

Nu är jag sådär... äckligt gråtfärdig igen... jag är så less på fotbollen så jag snart inte vet vart jag ska ta vägen... Inte så kontsigt egentligen, väljer de att satsa på en skadad spelare framför mig borde hon var så pass mycket bättre att jag lika gärna kan lägga av. Jag har ingen morot längre... Jag har ångest över att jag måste gå och träna. På träningarna beter jag mig som en statist bara för att jag inte orkar bry mig... Varför valde jag att stanna? Nu blir det inga fler tärningar denna veckan iaf... rygg problem...

Sommarjobbet har börjat... samma maskin som i fjol... = mer eller mindre samma arbetskamrater. Bara det att A, M, E och R inte är där nu...=/

Efter träningen stack jag o A till havet, doppa oss och köpte glass.;) Träffade även C;)

Uppfyllde A:s önskan idag genom att köra hem till han och laga mat så att han slapp. Ibland är jag allt lite snäll;)

/E

Kommentarer
Postat av: S

Jag vill inte heller mer. Jag är trött på allt just nu. Sitter i Örebro och tentapluggar. Funderar seriöst på att hoppa av. Får ses när jag kommer hem. Saknar dig och Lina.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback