Förlust av mig själv...

I och med gårdagen förlorade jag min bättre hälft. Min själsfränd, min bästa vän, min älskling.

Att flytta sakerna trodde jag inte skulle vara så psykologiskt jobbigt, men fy vad hemskt det är. Jag älskar dig, det vet du. Men jag behöver tid för mig själv, du kommer alltid finnas i mitt hjärta! Jag tänker på dig, jag saknar dig. Du är underbar, din förståelse. Jag förstår inte att du kan förstå mig så bra, trodde ingen kunde göra det. Det tyder bara på att du är helt fantastiskt underbar.

Jag hoppas på att det kommer vara du och jag en dag i framtiden. Jag älskar dig! Du är bäst!

/Din Emelie

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag tycker om er båda. Rings imorn, E.

Postat av: Marie

men snuttan då.

2007-03-19 @ 17:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback