Derby

Idag är det årets match ute på Vilan. Kristianstads DFF - Vittsjö GIK. Ojoj vad vi ska piska dem! Det roliga är att min kära klasskamrat ska vara med! Liten klassfejd ute på fotbollsplanen innan vi gemensamt åker vidare till klassfesten. Som sagt återigen dags för klassfest. Denna gången kommer dock fler tjejer från klassen... alla utom min kära svikare E. I och för sig, åker vi på stordäng vet jag inte om jag vill dit... men det ska vi inte! Aldrig! Jag ska spika igen i kassen! Jag ska vara som min lilla idol, Jonas Sandqvist. Vilka räddningar han gjorde igår. Ojojoj. Snacka om att allas våran Henrik "Henke" Larsson måste vara knäckt. Men oj så bra Jonas är. Jag är så glad för att han petade Asper! Jag var stensäker på att han skulle göra det redan när han gick över, Jonas har alltid varit en mycket mer komplett målvakt i mina ögon.



Idag ska ingen stoppa mig!

/Muren


Kommentarer
Postat av: Marie

Yo muren! När och var ligger den där matchen?

Postat av: Sofie

Nästa år har det gått fem år sen vi slutade nian. Är inte det nästintill ofattbart?
Jag saknar dig!

2007-05-17 @ 14:26:46
URL: http://mittlivsoms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback