Skånehelg.

Derbyt... gick åt helsike. Klassfesten... var helt ok. Hade det trevligt med M och C.

I helgen har det blivit Malmö, lekt med S och festat med J. Min underbara J. Som jag saknat dig. Galenskap på hög nivå och en massa fina minnen. Fick även träffa min kära E..;) Slagt blev det och det var väll okej... där var de som var längre tillresta än mig... typ korvkillen;) haha Åh... vad jag trivs när jag är med er!:) Gårdagen blev det massor med shopping och lite ångest... No more comments;) haha

Går kvällen tillbringades med min kusin... och jag ska skicka in till Bonde söker fru... haha. Åtminstone säger en del det...;) haha. Var och hälsade på moster och hennes man... och sen hem och myspys här.

Idag har det blivit Helsingborg och toppenmöte i Söderettan mot Stattena. Två lag som tidigare inte förlorat en endaste poäng. Stattena som inför denna match endast släppt in ett enda mål. Vi kom dit, med en massa tillresta supportrar! Underbart att se. Vi fullkomligt tog över hela idrottspplatsen. Fin banderoll och en hejande klack tillsammans med underbart lir från tjejerna gjorde oss till segrare (se... jag sa oss... lite frmaår har jag kommit)! Glädjen finns där, även hos oss på bänken. O jag måste tillägga...oj vilket mål av A! Ojojoj!

Filmtajm!

Vitlöksbröd är otroligt gott, värt att testa!

/Karström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback