Rasmus Bengtsson, vilken jätte!

Fyllon, fyllon, fyllon som tokringer om nätterna när vanligt dödliga försöker sova... pweuh. Är helt färdig nu! Det är inte det lättaste att somna om efter man blivit väckt... vaknar ju av det minsta lilla. I vanliga fall vaknar jag ibland inte ens av alarmet men av burret från mobilen... det kan jag vakna av nu, dumma värk!

Har varit på zonläger idag, har aldrig tidigare kännt mig så lat. Fick deligera uppgifterna till de andra tränarna och föräldrarna för att jag inte kunde... de fick även juxet att kånka på min stol, baden-baden enligt en av tränarna;) men men... kan ju inte hjälpa att jag har ont=(

Svullnaden har börjat lägga sig ännu lite mer... men är fortfarande svullen och blå... smärtan kryper ner mot hälen till mer och mer. Har insett att jag tappat sjukligt mycket muskler i vänsterbenet redan... tänk då om jag hade valt gips!!!

Ålands medier ligger fortfarande på... idag var det radions tur. Tycker det är kul att de engagerar sig i damfotbollen så mycket som de gör!

Dessvärre förlorade mina gamla lagkamrater idag borta mot Örebro och MFF spelade lika mot Trelleborg. Rasmus Bengtsson, vilken jätte! Om jag inte missminner mig så gick han med på fotbollsgymnasiet...

Engla! Fy för dessa sjuka människor!!! Att inte polisen/rikskrim eller vem det nu än må vara har kollat upp denna mannen tidigare när de ändå fått in tips!? Det är helt sjukt! Vila i frid!

Ciao

Kommentarer
Postat av: S

Helvete också. Klaga inte på fyllon som ringer mitt i natten. Du har ringt mitt i natten när du INTE är full ;D haha.

Postat av: Marie

Ja, den boken är asbra! :D

2008-04-14 @ 20:24:47
URL: http://majsanx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback