Hablaha

Haha, tack för tipset rebecka!!;) ska tänka på det!

Imorse blev det mvträning som betyder snabba fötter och tillslagsträning. Efter det for jag till fysion som vanligt och fick min behandling innan jag mötte Emma och Becca på gymmet för att träna.

Jag börjar nog föräta mig på bulgur nu...

Mammas reaktion på håret när hon fick se mig i webcam var... åh vad fint!... det är på diskbänken! hahaha.... jag hade alltså diskat och det var det hon märkte först.. och gav sin reaktion åt. Illa.

Ska upp till stan nu och träffa Becca hon skulle testa jeans.. sen ska vi hem till henne och börja fixa..;) såååå kul!

Jag vet något som inte du vet!

Från och med nu ska jag Emma och Becca tydligen bli stammisar på gymmet... tydligen finns det enligt emma ett litet hopp för även mig och Becca..;) Har märkt att min kropp börjat bli assymetrisk... vänstran är mer fit än högran... hum..skumem kropp

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja visste väl att du sku bli blondinbellas assistent! hahahah.. "Emelie blondinbellans nya assistent". Läs hennes blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback