OS och Måns

OS är igång. Åh, äntligen. Vad ska man nu göra om dagarna... jo ligga frmaför tvn och bara njuta över att se dessa fantastiska prestationer idrottarna gör. 

Ett ax-plock av vad jag njutat av so far, eller rättare sagt godbitarna so far:
-
Kina - USA i basket, en höjdar match!
- Nya Zeeland - Brasilien i fotboll, oj som Brasilien lekte.
-Herrarnas parhoppning ifrån 10 m, våghalsarna där!
-Damernas 58 kg, tyngdlyftning. Starka fruntimmer det där! Där ligger även jag i lä!
-Björkman och Söderling vs. Nadal och Robredo i herrarnas dubbel i tennis (pågår nu). Nadal servar i 223 km/h, jisses!

I helgen var vi i Vasa... och plötsligt i bussen väcks jag av Åsa som säger att vi ska av vilken minut som helst... Helt plötsligt ropar hon till: -Titta där står en kille och skriver autografer och blir fotograferad... Haha skrattar jag till och säger: - Det är säkert Måns Zelmerlöv. Då jag sett ett märkt hår sticka upp... Inte mer brydde vi oss om det, förrän vi kom in i lobbyn på hotellet där 10-talet männsikor springer runder i Diggiloo jackor... och vem kommer in då om inte Måns. Hahah, stor sannolikhet att han skulle vara i Vasa, på samma hotell, samma dag som vi skulle checka in.. och det vid halv ett tiden på natten. Foto med mig och han finns att beskåda på Facebook för er som missat det. Trodde att han skulle muttra något surt om foto osv. då han borde vara trött på det och vid denna tiden. Men icke, självklart ställde han upp på bild och började inleda en konversation om vad vi gjorde där etc. Dessvärre skrek tränaren till åt mig så jag var tvungen att lämna. Men hädanefter kommer jag nog tycka bra om den lilla pojkspolingen. Matchen däremot gick lite värre...

idag har jag o fia varit i stan... fick absolut inget gjort.. jo käka en glass, hälsade på snyggo och fixa med min mobilräkning... men annars.


snart träning...


Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh.. Måns.. drömmer mig bort

Postat av: Sofie

Klart som fan jag tittar på fotboll!

2008-08-12 @ 22:48:03
URL: http://pimimim.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback