Ribba in!

Snart Jennie, snart är jag i SWE:)

jahapp... gårdagen finns att läsa om på,
http://www.laget.se/public_lag/default.asp?lagid=112@27@124@13@6@18&page=nyhetsarkiv&intNewsId=537352.
eller www.laget.se/adf och klicka er vidare.

Har jobbat ett par timmar i veckan... men annars mest sovit och tränat. Blir inte allt för mycket vettigt gjort. En powernap på en halvtimme blir lätt till flera timmar... födan... ja just, jag som hade tänkt återvända till skåne aningens mer vältränad än när jag kom hit... kan nog glömma det! =/ men målet om beach 2010 lever än kvar!

Imorgon bär vi av till åbo för att fraktas upp till vasa där lördagens match ska spelas.

ja just, jag vann en glass till hemresan! jag satte bollen ribba in! snyggt.

ska uoop tidigt imorgon. måste ta tag i mig själv.

hade två mål med dagen att åstadkomma utöver träningarna. det ena var att skriva det där inlägget som går att läsa på ovanstående adresser och sen städa. Jag åstadkom iaf ett av målet... är detta något man kan vara nöjd med... nja... fasiken. Ta tag i mog själv nu!!!

klockan är snart halv tre... och.. hum. borde kanske sova om jag ska vakna imorgon.

Kommentarer
Postat av: jennie

och du är bra du med!! =)

2008-08-08 @ 10:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback