Slentrian

Fy Åsa, nu vet jag inte alls vad jag ska skriva... men jag fullföljer åtminstone vårt avtal om två inlägg per dag.. sen att mina är lite mindre konstruktiva, det kan väll ändå inte hjälpas!? Som sagt, mina dagar går nu i en slentrian. Upp i ottan (ja nio är tidigt!) snoozar ett par gånger. Beger mig till fysioterapeften där jag för laser/ultraljudsbehandling sen sticker och tränar. Styrka eller fotspelet. Hem, duscha, laga mat, kolla på Will and Grace och sova. Sen blir de ju träning igen...

Nu är det äntligen hemmamatch i helgen vilket betyder lite mer frihet. Förhoppningsvis får jag med mig Ida och Emma till Tallin. Någon annan som är sugen på att hänka på!?

Har iaf ordnat en att göra lista åt mig själv nu... så man kan börja göra något vettigt, allting skjuts för tillfället bara upp=/

Tänkte ha ett par sådana där timmar för mig själv imorgon med ansiktsmask, fotbad osv.. åh. Damn att man inte får äta choklad till.... åh choklad!!!


Förrådet som väntas på att få angripas av mig. One more week to go!
Ser det inte gott ut så säg!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Oh. my. god. Du BÖR dela med dig... hahaha

2008-08-29 @ 19:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback