Tvåan.

Happ. Träningen i morse, blev en chill en. Fick iaf gjort vad jag skulle. Det blev konditionsträning tillsammans med överkroppsträning och träning för min fotled. Efter träningen gick vi till gallerian för att träffa cia och carro (som inte tränat..;)) Käk blev på Svarta katten, yupp, nu har jag å varit där. Till middag blev det nachos med köttfärs, dumma Carro som lurade in mig på det istället för en underbar räksallad. Fast Carro och jag tog nu i hand på att på våra bloggar redogöra vår förtäring... så innan träning blev det sen två knäckisar... och nu blir det bulgur med ärtor och räkor.

Holm holm holm... usch, vad jag tycker denna kille är ett under. Så liten men sådan spänst. Förvisso blev det ingen medalj och Sverige går nu mot sitt sämsta os (i medalj skörd...).

Träningen ikväll fick avbrytas och jag fick köra styrka, utkast, lite löpningar och tillslag istället.

Ikväll blir det mys emd Ida... ska försöka få henne att kika på Hjälp- jag kan inte sluta fisa... undrar om hon går med på det!?

MAAAAAT!

Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken kanal är Hjälp- jag kan inte sluta fisa på?? haha

Postat av: Carro

Haha snarare ett program så jag ska få sätta mig in i din situation om hur din vardag ser ut!! HAHA

2008-08-19 @ 19:53:13
URL: http://carolineiorebro.wordpress.com
Postat av: Carro

Haha de var du som gifte dig! Rugbyspelaren

2008-08-19 @ 22:11:00
URL: http://carolineiorebro.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback