Utmaning

Utmanad :)

Utmanad av marie

Vilken bok läste du senast?
Senast utlästa boken var Mias systrar av Liza Marklund.

Vilken/vilka böcker läser du just nu?

Håller på med Änglar och Demoner nu av Dan Brown.

Är det övervägande kvinnliga eller manliga författare i din bokhylla?
Tror nog att det är kvinnliga författare...

När du läser en bok, räknar du ner hur många sidor som är kvar eller tänker du "nu har jag en fjärdedel", "en tredjedel", "hurra hälften" kvar osv?
Jo det gör jag nog...

Hur väljer du vilka böcker du ska läsa?
Läser favoritförfattarnas och sen är det nog tillfälligheter att jag hittar vissa...

När blir en bok för lång?
När man inte kommer in i den..

Läser du lika gärna på engelska som på svenska?
Svenska... men har länge tänkt börja läsa på engelska.. visst tanken är väll god?

Kan du lämna en bok som du tycker är tråkig/vilken bok lämnade du senast?
Faktiskt inte sådär på rak arm...

Vilken genre är överrepresenterad i din bokhylla/lånar du oftast?
Komedier och verklighetsbaserade

Rekommendera fem författare:
Liza Marklund, Steig Larsson, Marian Keyes, Dan Brown... hum.. fyra iaf:)

Kommentarer
Postat av: Carro

Hallå! Du ska utmana vidare! Men inte mig för jag läser inte:P Vad händer denna söndag på Åland???

Postat av: Rebecka

studiebidraget... så ja de beror väl på om du redan fixat de eller inte :)

Jag känner mig en aning sent ute... lalala



Är det dags att börja pendla nu eller?

2008-08-24 @ 18:12:04
URL: http://rebekak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback