Vecka, fri helg

Tatueringen jag tänkt mig är den som jag alltid planerat... jag hoppas verkligen att jag en dag ska våga. Jag ska försöka att inte tänka på, vad händer om jag skadar den foten och behöver opereras... det går ju inte. Ahhhh.

I förra veckan hade jag hela min familj på besök. Det blev utflykter var dag. Vi var såväl på Vårdö, Fögelö som på Ålands absolut finaste strand ute i skogen, utanför Eckerö. Mitt ute i ingenstans, långt ivåg på en grusväg, ligger denna helt underbara strand.

Förra veckan blev jag även meddragen på en spökrunda. Det skulle tydligen vara ngt hus här som skulle vara hemsökt. Men när vi kom dit stod det en barack där, som tydligen inte stått där tidigare! Så vi åkte till den creepy beachen istället. Vissa är bara galna.

I fredes körde vi hem, för att stanna till i Söderköpig och kolla på Göta kanal och sedan blev nästa stopp i Smålands skogar för at shoppa losa i Kosta. Där hittade jag verkligen allt möjligt!

På lördags förmiddagen kom underbaringen Lina! Åh min vän. Kul att se dig!

På lördagens eftermiddag var det bröllop. Min kusin och en kille jag läst parallellt med nu under lärarhögskolan. De är nu make och maka. Helt sjukt!:) Jag märkte att min bordsplacering var ganska så tilltänkt... fotbollsfreak halv högen. Men men, jag klagar inte!

Igår tog jag tåget tillbaka till Sthlm. Sjukligt åksjuk, backsmälla och dåligt med mat gjorde att resan blev rent av sagt sjukt plågsam. Taxin från hamnen och hem hit, var nog den dyraste jag någonsin åkt! Över 22 euro! Hum. Jag betalade och försökte se glad ut, hädanefter använder jag mina ben istället!

Jaha... åh vad ska man göra idag då...? Kanske se lite Will and Grace..!?;)



Fasiken, jag ville verkligen träffat dig! Det värsta är väll att vi inte kommer ses på en månad till... =/

O, du! Jag såg nog allt, jag förstår, men du kunde kanske gjort det lite diskretare??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback