Ännu mera hat åt SJ

Har kommit på fler saker om varför jag hatar SJ. Dessvärre så måste jag åka med dem ibland. Ex. på onsdag måste jag åka med dem till Stockholm förom jag flyger behöver jag både betala en dyre flygresa, tpgres i sthlm samt hotell... men återigen idag hade jag problem med SJ. Och de jäklarna som ska hjälpa en över telefonen var inte ett dugg trevliga eller tillmötesgående. SUCK!!!

Har iaf varit inom stan idag och fixat foto till visumansökan. 300 jäkla spänn för några fjuttiga kort. ÖRK. Denna visumansökan komer kosta mig multum... så banne mig om jag inte blir godkänd!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

den är ju så nystartad... haha vet inte om jag ska ha den kvar... :P bara testar lite hihii <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback