Heldag i skolan

Är de normalt att hela armen ska vara stel en dag efter TBE sprutan? Så här minns inte jag att det ska vara....:(

Idag blev det heldag i skolan. Första på länge och sista för i år! Vi håller nu på att skriva en b-uppsats och de som tidigare skrivit en c-uppsats säger att vi har högre krav på denna än på vad de hade på sin c-uppsats! Sjukt!

Vi blev kvar ett gäng som skulle börja skriva betygskriterierna för ämnet idrott och hälsa då läraren kom tillbaka och började snacka. Vi snackade säkert en timme om varför läraren har så dålig status i landet och vad vi kan göra för att förbättra denna tillsammans och om varför vi har så högra krav iförhållande till de andra uppsatserna. Generellt sett tycker jag att högskolan ställer på tok för låga krav på oss lärare!!

Betygskriterierna blev ganska så klara och jag o Emma började skriva lite ifrån våra intervjuer. Pweuh, jag har ingen som helst koll på vår uppsats... I vanliga fall är det tvärtom för mig och Emma, jag som har kollen och hon som lyssnar.. haha:)

Är hemkommen nu och har fixat det sista med betygskriterierna och skickat in det.

Fixade än mer papper till visumet i morse och ska boka tid ikväll. Checkat av lite med försäkringar o så med....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback