Instruktör i HLR

Sådär ja. Idag blev jag utbildad instruktör i Hjärt och Lungräddning (HLR) så... vill ni gå en utbildning så är det bara till att säga till och punga upp med cashen:) haha... fick höra att en sådan utbildning kostar typ 4000... så..:) i can be rich. Fast jag fattar inte varför det kostar så, alla vill väll vi ska kuna rädda liv. Tänk om det händer en själv?

Efter utbildningen for jag och Henrik till Mcd och käka innan jag for och kolla på hans nya lya. Massa struntprat innan jag stack till stan för att inhandla en present till lilla snäckan. Körde till Fjälkinge för att träffa Lotta och hennes snäcka... så sjukligt söt unge! 4 månader i veckan..:) Man så på snäckan att hon kommer bli en riktig fotbollsbrud!

Har hunnit med ett handbollspass med... blev knappt svett...

Imorgon blir det jobb på förskola och på onsdag i mellanstadiet. Heja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback