Lille julafton

Idag har det blivit en joggingrunda på en i alla fall 7 kilometer.... skönt. brukar alltid ut och springa med pappa en speciell jul- och nyårsrunda på julaftonen och på nyårsaftonen... återstår att se om traditionen står i sig imorgon!?

Har plockat... pysslat och hämtat hemma brorn min:):):) Känns skönt att hela familjen är samlad nu, för ett par dagar åtminstone. Brorn min håller på mycket med "företaget" han håller på att få igång och jag med min flytt... jajo, han ska med flytta i januari. Så det är mycket som sagt.

Ikväll kommer pappas sida av släkten för lite pre-julfirande. Fast utan jultema... förutom på godiset. Konstigt nog har jag lyckats klara mig ifrån att äta julmat innan julafton i år! Sjukt bra! Jag är en sådan skum människa som älskar mat men HATAR julmat!! Hoppas det står potatismos på julbordet imorgon!!!!! annars.... hum. får jag leva på köttbullar:/:/:/:/

Ne, ska damsuga av mitt lilla rum med bara... tjo.

Ska se de senaste avsnitten av julkalendern med innan släkten kommer.


Någon mer som gillar Spotify??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback