Mycket att tänka på

Idag blev det som sagt jobb. Fick sitta med och lyssna på en berättare om hur man berättar och vad man ska tänka på när man berättar historier. Att alla våra sinnen ska med. Att pauser är bra. Inget ähumande osv osv.

For och tog sprutan och fick reda på att jag antagligen behöver gå på hälsokontroll osv samt få ut papper om tuberkolosprovet och det....:( så jäkla mycket att tänka på nu. I och med att jag inte har någon kalender och att alla klagar på att jag kladdar för mycket på mina händer så får jag skriva det här....

For och träffade syon idag. Ännu mer att tänka på. Ska ta reda på vilka kurser jag ska läsa och när för att kunna förhoppningsvis tillgodoräkna mig dem sen när jag ska ta min lärarexamen också. Har iaf. tagit studieuppehåll nu från och med januari och på obestämd framtid!!!! Tjoho!!!!


och dagens sämsta: min pätkis tog slut i helgen!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Åsa

NU FÖRST?

2008-12-09 @ 16:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback