Ska vara duktig idag

Idag ska jag vara duktig.

Jag missade dock att hjälpa de andra att skriva morgondagens inlämningsuppgift, de kom huxflux på att de ville göra den lite innan jag kunde...:( Hatar att åka snålskjuts men vi kom gemensamt fram till att jag tar ett större ansvar inför nästa veckas helt enkelt. Sjukt schysst av dem.

Idag har jag redan skrivit loggboken. Duktigt...
Ska ringa viktiga samtal... typ. Glömde bort att jag skulle varit och tagit TBE spruta förra veckan. Oj, vad pinsamt. Samt fixa försäkringspapper. Och tråkigast av allt. Jag måste städa och leta upp mitt utdrag ifrån rikspolisen... :( råkade lägga de i en av alla pappershögar igår... drygt.

Ikväll ska jag på boxercise med Ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback