En vanlig dag


Träna, träna, träna... det är vad livet går ut på här. Idag blev det tre pass. Ett målvaktspass, ett styrkepass och ett blandat målvaktsträning och styrka. Kanske man en dag kan bli lite fit? Men nej... för mig och Ida är det karkki i massor som gäller. Sokolade! Mumma.

MÖG! Rockoff passen på banken är slut.. ska man ha nu kostar de 75 euro... och vi missar en hel helg pga. två matcher...kom fram till att det blir ganska så mycket pengar för var dag om man ändå inte kan vara där speciellt mycket.. kanske skiter i det trots allt!?

ÄNTLIGEN!!! har jag en tv som är funktionsduglig... så nu står här tre stycken dumma apperater... i min lilla lägenhet. Hum.

Ska fixa lite flygbiljetter till nästa hemresa... åh!

Tandborste, någon?? jag har 48 tandborstar, till just ditt förfogande! Endast 3 euro st. Hur många?

Kommentarer
Postat av: Rebecka

undrar hur många tandborstar man använder under en livstid... hm


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback