I'm back!

"Var inte änna sånna jädra kärringar... dom har vi inget förtroende för!"
- En MFF-supporter

I'm back, jag är hemma! Skumt kul, men både jag och Ida säger redan att vi är hemma. Ida sa det innan ens hon hade flyttat in, vilket är värre än mig!:) Ett tecken på att jag/vi trivs här!?

Malmö, var som vanligt. En del shopping och mycket käk. MFF, mitt älskade MFF underpresterade kraftigt i mötet mot Hammrby som vi åskådade. Jag fick mig även en funderare, priset på biljetterna har stigit! De är till och med dyrare än IFKs nu! Jisses! Synd att man inte går in gratis där längre...;) Den nya stadion är i fullgång med att byggas... och står man längst upp på den västra läktaren bör man kunna se min förra lägenhet. Att man inte har den kvar!?

Semestern är nu slut, så igår for jag och Ida upp här efter att ha cruisat igenom halva Sverige... (aja, nästan halvhalva iaf;)). Väll tillbaka på ön, fixade vi lite käk innan det var dags för trädgårdsfest. Tisdag som lördag, so what!? Inte tyckte grannarna det iaf, och det förstår jag! Det är ungefär lika mycket folk ute här en tisdag som en vanlig onsdagskväll där hemma!

Idag har jag o Ida varit och fixat de flesta ting, så nu kan hon med snart titulera sig... fast på Åland;)

Tyvärr, du hörde av dig ett par dagar för sent!

Träningen börjar idag. Skönt, skönt. Men jag vill börja med en lugn träning:) Kan man önska det?
Väskorna ska packas upp, disken ska diskas...



1. Zlatans crib.
2. Shoppingtrött...
3. Nya stadion och det vänsta huset i bilden är mitt gamla hus
4.MFF-klacken
5. Vi

Kommentarer
Postat av: jennie

vad ska jag berätta?? haha... jag mena p-a ju.. =)

2008-07-17 @ 13:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback