Nu förstår jag!

Efter träningen blev det den första kebabrullen sen jag kom hit... den var trots allt helt ok... kanske inte som på kebab master eller som i malmö.. men dock. For hem till amerikanskerna sedan för att få problem med hotellbokningarna... har insett att morgondagen lär bli helt sjukt stressig.

Ida och jag cyklade upp till stan för att inhandla våra rock off band. Gick en sväng på stan... ca. 20 grader varmt, vidstilla, bra live musik överallt, god glass på bps, och blankt vatten... under cykelfärden längs hamnen hem insåg vi varför vi trivs så bra här. Underbara människor och en fantastisk atmosfär!!! Vi är nog fast här. Både jag och Ida tror jag skulle kunna bosätta oss här om inte för alltid så lätt för ett par år... Idas reaktion var... jag har inte ens bott här en vecka men jag trivs redan bra här! ååååh. underbara hav!

nuuuuu. måste jag gå och lägga mig. Packningen blev mindre än sist iaf.. haha. kanske klarar mig på ungefär en ryggsäck denna gången!?

Jag ser framemot en helt underbar weekend i Stockholm med underbart sällskap!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ja du kan ju bosätta dig ett tag så vi hinner komma o hälsa på dig! :)



Hm.. har du inte kompispriser på tandborstarna? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback