Imörn

Jag åker härifrån i natt... och är hemma imorgon kväll. Ska spendera morgondagen i Stockholm med shopping med Nicco (om hon inte bangar vill säga) och kanske med en öl med coachkompis. när jag sedan far tillbaka... det vet jag inte riktigt än, men jag ska vara tillbaka här uppe den 16 juli iaf.

Idag är en riktig såndär dagen efter dag... ångesten kryper på...och jag vill bara försvinna.

Igår blev det dessvärre förlust, en match de flesta nog vill glömma. Kvällen avrundades med firande av två av lagkamraterna och utgång.

Nu bör jag verkligen ta och packa min väska så att man får hem lite ting och sen städa... jag fattar inte hur det kan bli så stökigt så snabbt! Helt sjukt! Sen ikväll blir det IFKmatch med flickorna;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback