Veckan

Jag vann en mjuuuuuuk, mjuuuuk rosa nallebjörn!

Stranden, stranden, stranden! Jag har hoppat ifrån femman efter det att min man fått vänta i vattnet på mitt lilla kyckling kliv och enorma skrik på vägen ner till det iskalla havsvattnet. Fast där fanns nog en som gav på mer skratt... ingen nämnd;P men hon sprang allt för vad hon var värd ut mot avsatsen för att sedan stanna in och kliva, helt vanligt, av avsattsen ner i vattnet. Har skulle hon alltså leka lite machooo denna kvinna! haha. men ack! Har även varit hos tatueraren, tydligen ska det göra förbannat äckligt ont att göra tatueringen där jag vill ha den på tjejer... men i oktober... nu kan jag väll ändå inte banga?

i övrigt har det bara varit mer stranden, träningar i massor, hela 7 st. ska hinnas med denna veckan plus två matcher... och ja... hum spelade in reklam för morgondagens match... och så klart besökt rockoff en del kvällar. (Rockoff, är hum. som Kdagarna... men ändå inte.... ) En del av artisterna blev man positivt överraskad av andra negativt.

Idag ´har vi varit i Tampere eller som det heter på svenska, Tammerfors. Match mot Ilves som slutade 2-2. Sjukligt varmt och mina föräldrar var där. Om ett par timmar stiger de även i land på denna fantastiska ö! Imorgon är det träning innan vi ska lira hemma på WHA (den stoooora arenan) mot KMF Koupio. [Kåpio]



Veckans finska mening: OLEN EMELIE, JA OLEN KAUNIS!!!!
                         
Någon som har en gissning på vad det betyder?:)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

blir det DEN tatueringen? från praktiken?? och var?! vad avundssjuk jag blir!

Postat av: Lina

<3

2008-07-26 @ 23:01:00
Postat av: Josefin

var och vad hade du tänkt tatuera??

2008-07-29 @ 11:46:18
URL: http://www.yousofine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback