Visit

Ibland blir jag bara så beviken och arg på människor. I går blev jag det två gånger om. Lögner och svek, varför finns det? Egentligen är jag inte direkt förvånad av någon av dem tillfällena... det är kanske det som är det värsta!?

Visiten är snart över, kvar är Malmötrippen. Åh, MFF. Har inte sett en match på år och dar... för var man ju stammis och missade man en hemma match stavades det näst intill s-k-a-n-d-a-l. Kankse var det för att man då var bosatt i Malmö och fick inträdet oftast gratis? Bortaderbyna var man ju med, med och såg. Hoppas på att få höra klackens klingande hejarop även imorgon.

Igår var jag och såg något speciellt... åtmintsone ifrån mina ögon sett. Streetrace. Roligare blev det också när man insåg att man kände några av dem som körde.

Väskan ska packas.. för det har jag inte tid med imorgon. Ska se om jag kan träna imorgon bitti med innan vi sticker, om smärtan släppt vill säga... =/

Josse, åh. Jag önskar dig en underbar resa och drick inte för mycket på första planet så du missar gaterna i Bangkok, trots att det är gratis!:) Tack för besöket idag!

En katt i avloppssystemet... alla haro vi olika problem på jobbet..:)

Kommentarer
Postat av: jennie

när åker du igen???

2008-07-14 @ 11:46:56
Postat av: Marie

Jägersro Emelie, Jägersro Center inte Svågertorp ;)

Postat av: Sofie

Du är inte den enda som är besviken och arg. Jag börjar nästan gråta bara jag tänker på saken.

2008-07-17 @ 21:50:28
URL: http://pimimim.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback