Fotboll och finsk fastland

Idag blev det en kort arbetsdag... skönt! Blev besök hos sjukgymnasten. Resultatet blev att benet håller men att jag behöver bättre på spänsten och rörligheten. Så om två och en halv vecka ska det vara fysiskt möjligt att spela... sen återstår det att se om man platsar eller ej, vilket jag inte bör göra när man varit borta så länge. Cyklade sedan bortom en allt-i-allo affär i hopp om att finna mig ett cykellås... man ack. Jag fann däremot mycket trevliga människor, varav en hade bott i Markaryd...och pluggat fotboll=) enligt hans arbetskamrater... hade han ett rum att hyra ut till mig... hum, vad de nu menar med det... med de flinen på anisktet..=/ Var sedan och körde ett extra målvaktspass, åska, regn och dåligt grepp... kände mig sjukt seg i benen.

Nu ska jag bege mig in till mina grannar, spanjorer som de är och kolla på matcherna... missar dessvärre lite i Sveriges då vi ska fara till Helsingfors i natt. Gurk. Kommer kännas lustigt, första gången på finskfastmark.

See you.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

du missade väl inte målen?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback