Hurry up!

Rebecka..: haha. tror du? nja.. en everödspåg, tack!;)

Igår efter träningen hängde en lapp på min dörr, Hurry up! det var min granne.. jag trodde han var sugen på kaka som jag lovat han och skyndade mig därmed upp med den. Väl där uppe hade han dukat fram mat och öl. Wunderbart! Till efterrätt blev det då, kaka. En kaka som han ville behålla. Men snäll som jag är hade jag lovat bort en liten bit till Åsa med, så hon fick resten. :) Väl hemkommen efter matchen satte jag mig som sedvanligt vid datan för att sedan göra något väldigt annorlunda. Jag öppnade mig som en bok för en person som jag inte trodde att jag kände så väl. Det var så sjukt skönt att få prata med en bra kille om dessa saker. Åh. Tack! Men.. detta samtal gjorde så att jag endast fick fyra sömntimmar vilket har gjort mig ännu tröttare än vanligt på jobbet. På jobbet kom idag en herre fram med stort leende. - Det är inte ofta man ser kvinnliga stenläggare! Kämpa på! Sjukt skön herre som sedan stannade och snackade med oss en stund.

Har nu varit och skaffat finskt personnummer, skattekort, finskt mobilnummer, och.... gps.

Ikväll blir det bbq med grannen och kanske amerikanskorna innan vi sticker till färjan för att åka till Helsinki.  Imorgon väntar min debut....AAAH! Kul ska det bli, sjukt kul!!! 

Kommentarer
Postat av: Marie

Heja Emelie! Haha, ingen biograf? Stackare :p

Postat av: Rebecka

Lycka till :D Haha.. nu är du allt en äkta finne ;)

2008-06-27 @ 21:10:16
URL: http://rebekak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback