Mobbing!

http://www.laget.se/public_lag/default.asp?lagid=113@82@116@5@111@120&page=egnasidor&site=26697 eller gå in på www.laget.se/adf och klicka på Åsa Fors blogg... Denna mobbing får jag helt enkelt utstå med;)

Imorse var det träning... på tok för tidigt för mig! men men.. sen tänkte jag vara duktig och sova en liten stund under middagen innan jag skulle ta tag i att städa och laga mat... men råkade sova i över fyra timmar.. =/ inte så bra. Var precis hos mina grannar. Spanjorerna även kallade. Det var en internationell fest minst sagt. Jag = svensk, spanjorer, argentinare, finländare, polacker... ye. I stort sett alla höll på spanien.. så mobbad blev jag även där. Vilt jubel utbröt när spanien vann... och jag har gått hem för att gråta ut.. nu är det b&b för dem... en annan får tänka på att det är match och träning imorgon...

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback