then we will start 10 min after that

Jag och mina kolleger har alla idag varit mer döda än levande. Vi borde nog ta ledigt denna veckan för att återhämta oss ifrån midsommarfirandet. En hel del vill man helst bara glömma och inte bli påmind om. Tre av kollegerna kommer inte ihåg ett skit efter förrätten i torsdes... En förrätt som bestod av SÄL! matigt och mättande.

Fyllesamtal... fyllesamtal. Ibland hatar jag dem. Man säger som man gör... och oftast för mycket.

Idag har väll jag, liksom mång andra... sagt. - jag ska aldrig dricka sprit igen... efter jag fick reda på när vi kommer hem ihelgen vänder jag mig och tittar på Reba och säger - then we will start 10 min after that... och hon skrattar och nickar..;) Ajdå. sen att hon numera bara har ett bröst, det kan ju inte jag hjälpa!? Jag ville ju bara ha bollen.

Jag trivs efter tre veckor här, tusen gånger bättre än i malmö. Detta är underbart. Kanske skulle ta och glassa här under uppehållet istället?

I helgen är det match mot finlands i särklass bästa lag.. laget behöver verkligen tagga upp!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hmm, inget fel på malmö ju ;) Nej, men jag förstår dig ;) Saknar dig dock!

Postat av: Anonym

2008-06-24 @ 16:59:47
URL: http://yousofinee.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj skrev visst inget....

Men vad kul att du har kul :) men förstår att du saknar mig ;)

2008-06-24 @ 17:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback