Utkast: flygbiljetten hem ...

flygbiljetten hem är nu bokad... oj.

Sjukhuset har jag nulämnat för att utmanas av plattläggning ute i ytternäs. När jag fick reda på vart hän jag skulle... och med vilket fordon kunde jag inte mer än att skicka ett sms till mina kära amerikaner i laget för att be dem kika ut... de började undra vad jag skulle komma att göra. De fick sig ett gott skratt, och deras dag blev förgylld. Jag hoppas på att en dag få tag på dessa bilder så ni kan få beskåda mig...

igår kväll efter träningen fick jag en ordentlig chock. Jag har länge hoppats på att få spela med b-laget i helgen, man ack. Det fick jag inte! Istället ska jag starta med a-laget mot Finlands i särklass bästa lag... och igår var även första gången sen jag skadade mig som jag tog på benskydden.

en vacker dag.... då ska jag städa.

Kommentarer
Postat av: Marie

Heja Emelie! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback