Bröllop!!

Guldet är hemma! Kvällen spnderades på biljardkompaniet i härligt sällskap... biljard spelades och jag fick revansch på B i airhockey! VIKTIGT! trots att jag hade handikappet att prata i telefon hela spelet igenom!

Naglar har fölängts, shit. Känner mig nästan lite kvinnlig nu=)

Kunde inte låta bli att lira lite boll med eleverna;)

Jobb, jobb, jobb... plugga, plugg, plugg. det är mycket nu.

I tordes kväll var det grillkväll hos mannens föräldrar, igår var det i kyrkan.. typ. rehearsel (min engelska suger, I know..=/) sen blev det middag på Österslövs byakrog som vi efter många om och men hängde med på... men väl var väll det! Skrattade så jag fick ont i kinderna!

Kunde inte sova i natt... så jag kollade på wedding crashers... innan.. ;) dumma... katt som håller på att jäklas med mig! Upp i ottan och fixa och dona... om två timmar åker jag... gargh. Shit vad alla kommer vara vackra! Finns risk för att även jag släpper en tår... och det är inte så vanligt i detta sammanhanget.. fick en klump i halsen i morse när man läste kortet. Fint!

Sångtexten håller på att övas... ska ut på nätet och söka lite efter leken  med...

Du!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Lycka till idag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback