Bröllopet

Bröllopet var hur lyckat som helst! Till och med min tuffa image gick i kras! Tårarna föll, framför allt du bruden höll sitt tal. Vackert! Trevligt! Underbart!

Jag har misslyckats med världens enklaste uppdrag!!!  sjukt dålig människa känner jag mig som.

Hahaha som jag skrattade! Kul! Ser ramemot att se dig i rutan!!!=)

ska opponera och sådant vettigt nu... har till trots jobbat hela dagen. är sinnes trött...

Fotboll! Fotboll! Fotboll! jag är sjukt sugen! snart flyttar jag! Kul. Stressigt! Vemodigt! allt på en gång!

Kommentarer
Postat av: nadja

Hej! japp vi tog massor med bilder så mågna så att batteriet tog slut :) I drinken var det apelsinjuice, vodka och cointreau (sprit med apelsinsmak) visst var den supergod?! Kulmed att alla beställde en sån sen typ. Ses snart. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback