Derbyvinst, avsked, röntgensvar

Igår var det sista jobbedagen... och några elever fick för sig att de skulle utmana mig innan jag skulle sticka till sjukan. Visst, snäll som man är ställde jag upp. Jag förväntade mig något sjukt äckligt, men resultatet blev... något helt annat! Jisses, de på sjukan och några jag träffade på Maxi undrade vad jag hade gjort! Illa! Åh, nej. Det är inte kol! Som sagt, igår var det återigen dax för röntgen... och resultatet blev... jadu... Nästa helg kan jag inte spela... men kanske efter det=) Sjukt glad, det har gått betydligt fortare än jag och läkarna vågat hoppats på. Har suttit och spanat på röngten bilderna nu, det är inte långt ifrån läkt! Ska göra löptester nästa vecka. Svullnar jag mycket är jag inte spelklar om två veckor heller..,. gäller kankse att linda foten så att jag inte svullnar!? Hum. Jag vill ha mer kallusvävnad!

Igår kväll var det grillning här med några av de närmsta innan vi drog upp till Tallavallen för att avnjuta derbyt Everöd - Köbinge. Åh ja... vad ska man säga. Tre fina pinnar till Everöd som var det mycket bättre laget. Sen körde vi till stan för att förfesta. Vi kollade på film ifrån bröllopet, inte bra inte bra!!! Fast B är ju bara så go! hahaha! Gänget, klasskamraterna och mitt gamla gäng på samma plats samtidigt, kan ju bara vara underbart! Träffade F igår på matchen, åh vad längesedan jag träffade henne! Fina F! Idag mår jag nog som jag förtjänar.. funderar på om det är Js fel!? Dryga jäklar!=)

Idag ska jag packa det sista.. sen ska jag fira T, kära T som blir 25.

Brorn min kommer inte hem förrän imorgon så vi hinner inte ses! Sorgligt! Kära bror, kom hem! Jag som räknat med en familjedag!! Lillebror!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hur ska vi klara oss utan dig nu då?

Postat av: jennie

Vem står J för?? För den där snapsen kan inte ha slagit på sååå väl?? =p kommer sakna dig vännen.. men vi ses snart igen! KRAM

2008-05-31 @ 21:42:06
URL: http://www.jadderzum.blogg.se
Postat av: Sofie

Hej snyggve. Hur är Åland? Kommer vara konstigt att komma tillbaks till Skåne och så är inte du där. Weird.. Puss!

2008-06-02 @ 21:58:34
URL: http://pimimim.blogspot.com
Postat av: Lina

Saknar dig!!Pusss

2008-06-03 @ 13:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback