Möhippa

Jag säger bara toalettrace och Tina! En kombination som heter duga!!! Jisses vad länge sedan jag skrattade så att jag inte kunde stå upp!! En möhippa som var otroligt lyckad. Altt ifrån tandemcyklingen, picknicken, 5-kampen, golfen, bakningen, målningen, lekarna... ja allt! Dagen slutade med en otroligt god och mysig middag!

På söndagen var det dax för jobb... hum. så där sugen på att åka hemifrån 7.00 morgonen efter en möhippa.. men sagt och gjort. Jag kom iväg och gjorde vad jag skulle.

Alltid trevligt när lönen stigit utan min vetskap=)

Jobb, skola.. träning...

har sprungit i ungefär fem minuter idag.. kändes som om att man skulle koola vippen, jisses vad jag har tappat kondis! Och åh vad jag hatar löpband!

En lång helg har kommit till ända... och jag är sleten!!


Biljetter upp till Åland är nu klirrade!


Kommentarer
Postat av: Marie

Svar: Det blev jag med, lite därför jag la upp dom ju! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback