Utmaning av Marie

För 5 år sedan...
gick jag i nian på Degeberga och höll på att söka till gymnasiet. Jag var "nykär" och skulle inom de närmsta dagarna bryta mitt ben för första gången. Fotbollen lirade jag nu i Gärds Köpinge. Tandställningen var även den på g.

För 3 år sedan...
Bodde jag i Malmö, spelade fotboll i KDFF och var grymt kär och galen. Jag stressade som en galning för att hinna med alla kurser som jag valde att läsa extra på gymnasiet och för att hinna med allt pendlandet.

För 1 år sedan...
Våndades jag med livets mening... och över mina beslut här i livet.

För 3 månader sedan...
Var jag på mitt första beök på Åland och stod i valet och kvalet om jag skulle byta klubb eller ej och till vilken klubb. Svor över Au terminen.

Igår...
Var jag bakis efter möhippan men var ändå duktig och gick upp vid sju-tiden för att ta mig till zonlägret för att jobba. Sen blev det mys med hela familjen och en vän till familjen. Jag bokade även tågbiljetten upp till Åland (två sek. senare fick jag reda på att min fabror skulle köra upp till Sthlm den dagen och att jag kunde få skjuts... drygt störigt att jag redan hunnit köpa!) innan jag somande in.

Imorrn...
Ska jag upp tidigt till sjukgymnasten och träna, sen blir det förmiddagsfika med Marie innan jag ska åka och jobba. Halv fyra ska jag sedan vara hos ortopeden för att få en dom om mitt ben... sen blir det en liten kvällspromenad med Sandra.

Om ett år...
Ärjag ett år äldre och förhoppningsvis förståndigare... sysslar med något annat , någon annanstans?

Kommentarer
Postat av: Marie

Bra jobbat! Nu lärde jag känna dig lite mer :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback