Funk

V-v-v-v-v-vitlöksbröd!! Åh så dejlit!!

Idag var jag inte ensam om att vara sämst på funken! Tjoho! Hoppas bara att de inte ger upp nu utan kämpar med mig:) Träffade  Ida där, hon hade inte heller testat detta innan... men för att jag skulle dit, skulle hon med:) Kul Kul. Hon insåg väll att man inte skulle kunna vara sämre än mig=)

Idag spelade vi basket i skolan... och jag fick ett sjukt hjärnsläpp! Uppenbarligen är jag sämst på att höra instruktioner. =/


Var och snackade med bibblisarna idag... inte bra inte bra. Det finns INGEN tidigare forskning på det området vi vill åt.... inte som vi kan komma åt geom alla miljoner olika dataservrar... och inte heller kunde bibblisarna hjälpa oss... MÖG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback