I Jönköping

Att umgås med världens bästa Lina innebär en massa glädje=)

Inne på IKEA:
Lina: - Vad är detta?
Jag: - En krabba...
Lina: - Åh, de är ju jag, en kräfta!
Jag: - Ne , Lina det är en krabba.
Lina: - Men är inte det samma sak?
Jag: - Hahaha, neeee!
Lina: - Oj, det trodde jag...

Et par timmar senare:
Lina: - Men aaah. En kräfta är ju en sån smal sak och en krabba är ju platt!


Lina har idag inhandlat sin första adventsljusstake... hon sätter upp den i fönsterkarmen och bir helt förundrad... säger till mig att titta och hon stänger av den...
Jag: - Ja?
Lina: -Men nu funka det inte. Vänta. (Hon sätter igång den igen) Ett, två, [...], tio. (Hon släcker ljusstaken igen) Meeeen aaah. det funkar inte.
Jag: - Vaaaa? hahahaha. (Fattar inget)

Wellwell... Nu är det fest=)

Kommentarer
Postat av: Moa

HAHAHAHAHAHAHA!! kan inte säga att sak det första om krabba och shittet är ovanligt när man är med lina!!

2008-11-17 @ 12:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback