Johan Glans - vår okrönte konung!

Jag känner mig nästan som en barbiedocka  nu med mina naglar.. haha.. du bist sooo freeak:)

Idag var det en massa snack om uppsatsen. Av någon anledning så var vår uppsats den enda som togs upp hela tiden som förslag. Hon måtte ha läst vår forskningsrapport väl! Så nu imorgon ska vi sätta igång på alvar med rapporten!

Återigen bästa läraren...!? Eh.. vi skiter i det i eftermiddag, ni är trötta nu!

Åkte hem till mormor och morfar efter skolan. De sken upp som två solar! Kul:)

Mötte upp Carro och gjorde mitt första pass på Frskvårdshuset. Spinning Rpm. Hjälp! Imorgon lär jag inte kunna gå!


Träffade en gammal lagkamrat som jag också gick i samma klass som i högstadiet. Känns som det är 100 år sedan man sågs sist. Hon hade hus och rubbet. Jisses. Jag har flyttat hem till mina föräldrar igen.... räknas det med som att bo i hus!?;) hehe... jaja.. alla är vi i olika stadier i livet och prioriterar olika saker och väl är väll det!?

Efter spinningen inhandlade jag maxis hemlagade färdigmat till mig och berra. Tro fasen att Fidde skulle komma med kebabrulle!!! Sen blev robert gustavssons nya ihopklipp och Johan Glans World tour i Skåne!

Planen lyder nu 500 i Lund med gänget. Tjo! Men det är väll jag som får sköta planeringen..=/



Två uttryck, dessvärre inte citerade.... men klokrena ändå!

Robert Gustavsson
-Aida, den skulle inte vara där.

Johan Glans
- Vi skåningar pratar ju bara brett när ni andra norrbor är med för att reta er. Inte för att vi själva förstår vad den andra säger.
- ÅÅÅÅh, här kommer hon som heter Duga!

Kommentarer
Postat av: jennie

när ska vi partajja??

2008-11-05 @ 13:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback