träning

jag som trodde ditt andranamn var korvis:)

idag har det blivit... ännu mer träning. Dagen startade med 1,5 h jazz/streetdance sen 1,5 h anfallsgrunder i innebandy, 1 h styrketräning och slutligen 1 h funk dance.

Jag har sedan länge förstått att det där med dans och musik... är grymt svårt. Men oj så jobbigt! men sjukt kul! jag stod mest och skratta åt mig själv:)

Har nu bokat en resa upp till honey i helgen. Tor-mån:) :)
Har även bokat 500-biljetter till den 22e

Gjort första delen till skoinläggen idag. Tydligen tyckte inte han att jag hade några direkta problem med höjdskillnaden men däremot felbelastar jag när jag springer så att det ena knäet viker sig inåt och att jag spänner ryggen och fel del av vaden... hum. lustligt lustigt... så det blir inlägg ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback