Spex och HLR

Dödligt trött steg jag upp i morse. Efter några om och men begav vi oss iväg mot Lund. Stannade till hos brossan och fick reda på att han fått ett stipendium. Ett stipendium han inte ens visste att han var nominerad till. Ett stipendium som är jäkligt fint omnämnade "som glädjespridare bland Lunds studenter och för oegenviljas vinning". Jag är stolt brossan=) Jäkligt synd att vi inte var där när stipendiumet delades ut!

For vidare med destination Ikea och något elektronik hus... så klart blev det ködbullar på ikea:)

For till Nova Lund och just utanför såg jag att jag hade en rosa knutet band i min nya kofta... hum bandet satt fast med. Gick in på Gina där jag köpt den. Expediten knöt upp trådet och "sömmen" stack... Sjukligt trevliga, jag fick byta koftan mot en ny utan att ens ha kvittot med mig efter förklaringen... Så dagens plus går lätt till Gina Tricot!

Väl när vi kommit in till Lunds centrum så kom vi ingenstans. Fick inte köra dit vi ville eller någonting. Poliser överallt! Vi fick sedan förklarat för oss att det är nazisternas dag att demonstrera... typ. Fick även höra att 52 st. hade blivit omhändertagna.. Läskigt värre.

Lyssnade på studentblåsare och såg Eken tändas upp innan vi begav oss in för att åskåda regalspexet: Gustav Wasa.

Var gång min telefon ringer tror jag det är samtalet. Samtalet jag väntat så länge på. När kommer det?

Har nu ikväll tränat inför morgondagens prövning i HLR. Mamma fick agera docka emellanåt.. hon fick bara mig att skratta! Sjukligt dryg människa som instruktör, störde mig bara på hennes mun..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback